Long time no see

Inte skrivit här på en månad. Ärligt talat har den senaste månaden varit en av dom värsta i mitt liv. Inget som har hänt eller så. Har bara haft så otroligt kämpigt med mig själv och mina tankar. Pga all psykisk stress så åkte jag på magkatarr och har haft jättesvårt att äta, mått illa konstant och inte orkat vara social. 

Senaste veckan har vi haft Pappa på besök och även om jag önskar att jag hade mått bättre när han var här såklart så var det ändå perfekt timing på nåt sätt. Om det var nån tidpunkt jag verkligen behövde honom här så var det ju nu♥️ 

Så den senaste månaden har mest bestått av att ta sig genom dagen typ. Men självklatt har det varit en del ljusglimtar, här kommer lite bilder på dom: 

Klättra i träd är kul

Jamie bygger hus varje dag

Fick följa med till stallet och rida en sväng på fina Charlie😍

Lekparkshäng med Frida o Emil

Eftermiddagsprommis vid Klarälven

Var i Karlstad och kramades med Bestemor♥️

Vart i skogen med Mossar🍁

Kollat på nya bilar, blev kär i denna men den är för dyr för mig🙈

29 sep hade vi vår första bröllopsdag. Mådde otroligt dåligt den helgen så vi får fira nån annan gång istället🙈


Allmänt | |
Upp