En svacka

Ja hörrni. Maj månad har vart ganska tuff. 
Jag har vart hemma några dagar nu pga helt slut. Har ingen energi till något mer än måsten och det mesta har känts rätt så grått och trist. 
Försöker omvärdera mina tankar lite. Har alltid haft väldigt höga krav på mig själv. Vill göra alla roliga saker jag kan och vara duktig på jobbet, träna och vara en grym mamma. 

Förra veckan slog det över och jag hade ett litet meltdown. Ibland orkar man bara inte vara grym på alla fronter. Så nu ska jag försöka ladda om. Prioritera det som är viktigast. Försök vara positiv. Vara lite snällare mot mig själv. 

Har vart hos doktorn som konstaterat att jag fysiskt sett mår jättebra. Men mentalt är jag på gränsen till slut. Det är lite så det känns också. Vill inte klaga för det finns många som har det jätte tufft i livet och jag har det hur bra som helst! Men måste hitta en bättre balans nu för att inte åka downhill så att säga. 

Har fått mkt familjetid under helgen och det fyller alltid på hjärtekontot. Jamie är en riktig mammagris just nu så jag får extra mkt kärlek av honom♥️♥️♥️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp