Rea vecka och träningsglädje

Har haft flyt i träningen sista tiden. Fem pass förra veckan och fyra än så länge denna vecka. Har kommit fram till att jag är tröttast på helgerna. Trött efter veckan med måsten och tider att passa. Så helgerna är återhämtning. Jobbar ju varannan helg men förutom det försöker jag chilla på helgerna och fylla på familjekontot med roliga saker som Jamie gillar. 

Igår kväll startade vi årets största rea på jobbet. Massa förberedelser och sen galet mkt folk. Det tar ordentligt på krafterna. Så ikväll har jag inte gjort många knop direkt. Men så får det vara. Imorgon är jag ledig och ska bara göra saker för mig. Återhämtning is key. 

🙌🏼

Hatkärleken på gymmet

Häromkvällen när åderbråcket bultade så mkt så de kändes som de skulle sprängas. Fick sova med benet på ett par stora kuddar🙄

Skojar inte om jag ätit detta till frukost typ varje dag i ett år nu. Majskakor♥️ägg=sant

Stressa mindre = mindre acne

Allmänt | |
Upp