Ny vecka igen

Det rullar på här. Jag jobbar mina 50%. Tränar mån-fre och vilar på helgerna när jag inte jobbar. Det går ganska bra för mig just nu! 
Har mina trött dagar men börjar lära mig balansen lite mer för varje vecka som går. 

Jamie har inom loppet av en vecka smakat på smör på dagis, bakat pizza hemma och lagt på topping och smakat plommon från vårt plommonträd på baksidan. Plötsligt börjar det hända något! Pyttesmå saker men stort för honom! 

Hemma i trädgården börjar det spåra ur. Jag har spenderat största delen av min lön på blommor på sista tiden hehe. Så har planterat typ fem påsar tulpanlökar, köpt fyra nya rosbuskar och en trädgårdshortensia. Vet inte varför jag helt plötsligt blivit så intresserad av blommor men dom ger mig frid i själen. Längtar redan till våren när tulpanerna kommer blomma överallt! 

Lite bilder sen sist: 
Plantagen, mitt nya favvoställe ;)

Köpte mig en sån där trendig Monstera som gjorde sig bra på byrån under trappan.

Fick en fin blombukett av Totte i fredags :)

Utelek.

Lekpark :)

Och så har vi ätit en god omelett fylld med kantareller.

Lagade frukost till Totte i helgen.

Första gången vi gjorde Janes recept på hemgjord pizza, blev en succé!

Jamie var så stolt att han gjorde en pizza😃

Godaste pizzan ever. Hade på creme fraiche, chevre ost, smörstekta kantareller, oliver, flingsalt, parmesan och ruccola😍

(null)

Äntligen ny säsong av Kardashians!

Nytt träningslinne :)

Allmänt | |
Upp