En update

Hej på er! 
Nu har jag växlat upp till att börja jobba 75% sen en vecka tillbaka. Det går helt okej. Är rätt trött och orkar inte så mkt mer vissa dagar. 
Har fortfarande lite krångel med magen även om det är bättre nu. Har vart på vc idag och tagit fler blodprover och ska även göra ultraljud och gastroskopi så småningom. 
Har dock funderat på om jag kan ha problem med sköldkörteln? När man läser om symtomen på det så har jag väldigt många. 
Men får ta upp det nästa gång jag träffar läkaren om en månad antar jag. 

Känner mig fortfarande väldigt osocial även om det också går lite framåt. Orkar iaf umgås med andra än Totte och Jamie kortare stunder. Så jag hoppas inte någon tar illa upp av att jag inte hör av mig så ofta. Jag har svårt att boka in saker då jag inte har någon aning om hur jag mår om en vecka eller ens imorgon typ. MEN, känner mig mer positiv nu än vad jag gjort på en dryg månad iaf. Så det ser jag som ett framsteg! 

Lite bilder sen sist: 
Beställt en ny bil, leasingen på min Nissan går ju ut snart. Så nu måste jag börja tanka igen🙈

Jamie fastnade för denna när vi var på Jula i helgen☺️

Från förmiddagens promenad idag, var så fint ute! Krispigt och kallt men soligt!

Halloween pyssel i helgen🎃

Prommis till sjön för nån vecka sen.

Allmänt | |
Upp