Hej från oss

Om man inte redan var ganska deppig så blir man det ju garanterat den här årstiden när det bara är mörkt och regnar heeela tiden🙈
Längtar så otroligt mkt efter solen! Skulle behöva resa iväg så man får lite ljus och solstrålar tror jag... 

Har gått både framåt och bakåt på sista tiden. Förra veckan var bra! Bra mående osv. Den här veckan har magen krånglat igen och då blir jag helt orkeslös och nere. Är ganska säker på att jag har magsår. Håller på och utreder men eftersom vi har så effektiv vård här i Sverige så har det tagit två månader till att ens få gå på första undersökningen så det kommer inte vara konstaterat förrens vid årsskiftet🙈 

Men om det är någon som utvecklas framåt så är det Jamie! Han pratar massor nu! Mkt man inte förstår fortfarande men han försöker verkligen och lär sig nya ord varje dag! Vi försöker träna mkt på sätt han tycker är roliga. Den här veckan har han vart lite krasslig så då har det passat perfekt med lite inomhus pyssel där man kan lägga in lite ord träning :) 

Hoppas ni har det bra i höstmörkret♥️
Hur jag känner för snön...

Fars dags pannkisar

Jamie såå glad för lite snö imorse! Ville ut och åka pulka direkt🙈

Var på SM finalen idag. Räddade typ min dag. Vart gråtfärdig hela dagen. Men när jag kom ner dit o träffade lite vänner och andades hästluft kände jag mig gladare sen❤️

Tokungen

Jamie ville åka buss häromdagen :)

Allmänt | |
Upp