Hej från oss

Hej! Var ett tag sen igen! 

Har jobbat, tränat o allt det där vanliga under veckan som gick. 

Idag är jag ledig, så välbehövligt. Inne i en riktigt trött period alltså. Mkt jobb just nu. Har två krigarveckor kvar sen får jag vara ledig litegrann för efter påsk för då kommer min pappa hit! :) 

Vi är faktiskt hemma alla tre idag för Totte är förkyld och har ont i halsen. Jamie har ögoninflammation och vi misstänker även vattkoppor. Han har några prickar. Typ alla barn på hans avdelning har haft vattkoppor så vi har bara gått och väntat på det. Känns som att det är lika bra och få det överstökat liksom. 
Än så länge är han superpigg och glad iaf. Lite hängig igår kväll men odag har det vart full rulle hela dagen. Vi har pysslat med pärlor, gjort påskteckning och rensar bland hans leksaker. 

Nu ska jag vila ner middagen lite sen är det dags att åka till Funlife igen för dagens andra träningspass, gäller att passa på! 

Lite bilder från veckan:
Jamie fick kläder av min kollega som han blev jätteglad för :)

Egenlunch i torsdags

Mysigt i Vårsta C

Gjorde vegoburgare i helgen. Så gott med sriracha majo 🙌🏼

Mina killar var ute och lekte hela helgen när jag jobbade♥️

Från morgonens pass. Höftlyft på 50 kg.

När man lastat av lutande tornet i Pisa...

Allmänt | |
Upp