Måndag igen

Jamie har fått så mycket fina presenter! Jättefina kläder och leksaker bla en aktivitetsspegel som han hunnit inviga redan och älskade den!

Det har liksom hänt något på bara sista veckan han har en helt annan styrka i kroppen nu och är mycket stadigare och orkar hålla upp huvudet längre stunder :) Han har också börjat dreggla jättemycket haha, och han har händerna i munnen mest hela tiden! Gullegrodan!
Han var nog trött av alla intryck igår för han somnade vid 17 tiden igår sen vaknade han var 3-4 timme för att äta och byta blöjan men somnade hela tiden om till 06.30 imorse. 

Idag har vi mest chillat och städat här hemma. Jag skrittade ut på Fanny på eftermiddan och bytte skåp i sadelkammaren, så nu har jag mammas gamla som är större och rymmer alla mina schabrak, superbra! 

Har smält gårdagen lite och känner mig väldigt revanschsugen! Dags att göra tävlingsdebut snart! Måste nog köpa en ny kavaj till det dock, mina vanliga går inte riktigt på än... 

Fannyflickan igår. 


Allmänt | |
Upp